مقابله با بوروکراسی فعلی و مفاسد اقتصادی با اقدام جهادی میسر است-راهبرد معاصر

مقابله با بوروکراسی فعلی و مفاسد اقتصادی با اقدام جهادی میسر است

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: سیستم مدیریتی کشور با روحیه جهادی و گفتمان جهادی سازگاری ندارد، ولی باید بکوشیم با بوروکراسی فعلی و مفاسد اقتصادی مقابله جدی کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 22
کد خبر: ۱۹۸۸۵

به گزارش راهبرد معاصر ، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، درباره لزوم ترویج فرهنگ جهادی و اجرای اقدامات جهادی در جامعه گفت:‌ مقام معظم رهبری چندین سال است که گذر از مشکلات جامعه عزم و اراده انقلابی را لازمه برون‌رفت از مشکلات جامعه می‌دانند.

 

وی افزود:‌ به نظر می‌رسد که بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید تغییر اساسی در سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی به وجود آید چرا که مدیرانی که رانت و رفاه‌طلبی را پیشه کار خود گرفته و در این باره اقداماتی را انجام داده‌اند باید در اجرای خانه‌تکانی از گود مدیریت خارج شوند روحیه جهادی و انقلابی حاکم بر جامعه باشد.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در راستای مبارزه جدی و قاطع دستگاه قضایی علیه اخلال‌گران و مفاسد اقتصادی، جامعه و سیستم مدیریتی کشور هم باید به سمتی حرکت کند که در ادارات و دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها و قوا فرهنگ جهادی و اقدام جهادی و روحیه انقلابی به وجود آید.

 

کوچکی‌نژاد گفت:‌ برای برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور به شدت نیازمند روحیه جهادی هستیم تا در نظام جمهوری اسلامی معضلات هر چه سریع‌تر رفع شود.

 

وی گفت: سیستم مدیریتی کشور با روحیه جهادی و گفتمان جهادی سازگاری ندارد ولی باید تلاش کنیم این موضوع در جامع ترویج پیدا کرده و اقدامات جهادی اقدام شود تا با بروکراسی فعلی و مفاسد اقتصادی مقابله جدی کنیم.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده